ГК "Плай" ГК "Плай" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play"

ГК "Плай"
Львівська обл.
Сколівський район
с. Плав'є;
тел.: +38 (03251) 3-52-71
Vkarpatah@ukr.net
Служба довідки
Тел: +38 (03251) 35-162
Бухгалтерія
Тел/факс:
+38 (03251) 35-161,
+38 (03251) 35-270
СПА-Центр «Шафран»
Тел/факс:
 +38 (03251) 35-163
Готель «Плай»
Тел/факс:
+38 (03251) 35-164
Готель
 «Плай» біля шосе
Тел/факс:
+38 (03251) 35-271
Координати:
48 ° 54'6''N, 23 ° 17'43''E

Погода в Украине

Наш опрос

Як часто ви на Плаю
Всего ответов: 320

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Ратраки - як нагальна необхідність для сучасних лижних трас


Плай гірськолижний

   

Ратраки - як нагальна необхідність для сучасних лижних трас




Лижі, як відомо, з'явилися майже в той же час, що й колесо і з тих пір міцно влаштувалися в нашому житті - сьогодні вони є практично у кожного жителя Росії. Вже багато років лижний спорт є одним з наймасовіших в нашій країні. Сучасні зимові розваги, будь то гірські лижі або сноуборд, процвітають у великих містах, однак з популярністю бігових лиж їм навіть не варто змагатися. Ми починаємо кататися з 7 років, а то й раніше, і щозими наші парки, сквери, березові гаї перетинають подвійні паралельні сліди. У російського людини зима асоціюється саме з лижами! У будь-якому провінційному містечку нашої країни проходять свої лижні гонки, а любителів з усієї країни збирає "Лижня Росії". Практично у кожної школи, технікуму, вищого навчального закладу є свої міні-стадіони або накатані лижні в найближчому лісі, де взимку проходять лижні гонки серед учнів. Багато підприємств з добре розвиненою інфраструктурою також мають спортивні споруди, де проводяться змагання серед співробітників.

Проте, більшість лижників-любителів вважають за краще прогулянки в умовах дикої природи і не тільки тому, що повітря тут більш чистий і маршрути цікавіше. Справа в тому, що якість трас більшості вітчизняних стадіонів і "окультурених" місць катання знаходиться на надзвичайно низькому рівні. Дивна ситуація складається в нашому лижному спорті, як у масовому, так і в професійному: при колосальній кількості катаються, при найвищому рівні спортивних досягнень в Росії кількість спеціальних лижних стадіонів, якісно підготовлених, постійно діючих сучасних трас для масового катання мізерно мало.

Очевидно, що тут у Росії є все збільшується серйозне відставання від решти "лижного" світу: переважна більшість наших трас не своєму розпорядженні необхідну інфраструктуру та необхідною технікою і існує завдяки ентузіазму подвижників, обслуговується "допотопної" або саморобної технікою, і це явно не відповідає рівню популярності масового лижного спорту і зростанню професіоналізму еліти.

Відповідно до вимог міжнародних організацій ширина професійної лижної траси повинна бути мінімум 8 -10 м, поверхня - рівна, сніговий покрив-щільний. На непідготовлених трасах всі ці вимоги практично не виконуються. До чого це призводить? К "кілометровим" заторів на марафонських гонках, до того, що навіть на самих невеликих підйомах лижники розбивають нещільну трасу, і вона перетворюється на снігове місиво, по якому лижі починають прослизати, до того, що траса нагадує не snowy, рівне полотно, а " пральну "дошку з вибоїнами і буграми, до того, що бачать і по чому катаються сотні тисяч шанувальників лижного спорту в нашій країні щорічно.

Крім того, непрофесійно підготовлені траси - жирний хрест на можливості готувати професійних лижників світового рівня і саме через те, що підготовлених трас у нас дуже мало елітні спортсмени з Росії часто змушені виїжджати для регулярних тренувань за кордон просто тому, що в Росії практично немає можливості для повноцінних тренувань. А ціна таких виїздів - багато десятків тисяч євро, які могли б залишитися на "рідний" землі.

Разом з тим, слід визнати, що справа облаштування лижних стадіонів і трас не безнадійно - вже є прецеденти створення сучасних лижних стадіонів і спеціальних тренувальних центрів, чий досвід можна використати для розвитку нашого улюбленого спорту в Росії, у всіх його якостях - як для збільшення масовості , так і для підвищення якості тренувального процесу для професіоналів.

За великим рахунком, похвалитися облаштованістю в Росії можуть лише два спортивних комплексу - лижний центр в Рибінську й біатлонний комплекс в Ханти-Мансійську. Лише вони мають сертифікованими трасами і акредитовані FIS (Міжнародна федерація лижного спорту) і IBU (Міжнародний союз біатлоністів) і мають необхідну техніку, а це означає, що їх організація відповідає міжнародному рівню, тобто є конкурентоспроможною, в порівнянні з кращими світовими лижними центрами.

Для сучасних трас необхідна сучасна техніка і сучасний погляд на її використання. Першим, найбільш важливим і необхідним обладнанням для підготовки сучасної лижної траси або біатлонного стадіону є снегоуплотняющая машина або в народі - ратрак. Багато організаторів лижних центрів запитають: "А навіщо нам ратрак? У нас три" Бурана "і вони відмінно справляються, та й дешевше це в кілька разів!" Однак, слід визнати, що ніяким "Бураном" неможливо підготувати сучасну лижну трасу і ось чому.

Найсуттєвіші переваги ратрака перед снегоходом, типу "Буран":


Наявність фрези. Цей складний механізм виконує відразу три основні функції - зрізає щільну снігову кірку, що утворилася від тисяч лижників проїздів, перемішує сніг до однорідної структури і розгладжує поверхню, зрізаючи горби і заповнюючи западини снігом. "Буран" може в кращому випадку ТІЛЬКИ ущільнити вже наявну снігову поверхню, проте, ні зрізати горби снігові, ні зарівняти вибоїни він не може. Шарнірна підвіска фрези ратрака відмінно вигладжує навіть траси з різкими перепадами по вертикалі.

Вага. У ратрака - навіть самого легкого вагу набагато більше, ніж у снігохода, крім того, він спеціально підібраний під специфічну роботу ратрака, а значить - незрівнянно якісніше втрамбовує сніг. Якщо "Бурану" доводиться проходити по трасі кілька разів на день, то після обробки ратраком траса зберігає "відмінну форму" протягом трьох днів за умови численних щоденних тренувань, а якщо лижню експлуатують не дуже часто, то і всі п'ять днів! В умовах сильного снігопаду, різкої зміни температур, відлиги жоден "Буран" не впорається з об'ємом робіт, яку здатний зробити ратрак швидко і якісно.


Спеціальні ущільнюючі механізми. Гусениці ратрака такої форми, яка дозволяє більш якісно перемішувати та ущільнювати сніг, плюс - у ратрака є спеціальний заглажіватель, який перетворює снігову поверхню за машиною в сніговий "вельвет".

Спеціальні механізми - лижепрокладчікі, які прикріплюються до ратрак ззаду і які видавлюють ідеальної форми і щільності лижню. Башмаки лижепрокладчіка можуть пересуваються по ширині фрези для зміни відстані між сусідніми лижні, що необхідно, наприклад для організації масового старту і фінішу. Однак, така можливість є лише у ратраків компанії Prinoth.

"На обробленої ратраком трасі, - ділиться своїми враженнями Ігор Тирнов, переможець Кубка" Лижні марафони Росії "в 2000 році, а в сезоні 2001-2002 володар другого місця на" Лижні марафонах Європи ", нині бренд-менеджер бігових лиж ROSSIGNOL, - можна продовжувати йти класичним стилем навіть в гору з ухилом 13 градусів. На хорошій трасі, де структура снігу однорідна і поверхня щільна, лижі не врізаються в сніг і додаткове гальмування відсутня, ковзання краще і швидкість відповідно вище. Якщо траса хороша, лижникові немає необхідності міняти свою техніку, щоб пристосуватися під неї. Можу вам з абсолютною впевненістю сказати, що всі "топові" лижі провідних світових виробників: Rossignol, Fischer, Madshus, Atomic зроблені саме з розрахунком їх використання на професійних трасах, на інших вони просто не показують своїх кращих якостей ".

Що краще вибрати? Найпершу снегоуплотняющую машину в світі випустила компанія Prinoth (Італія, офіційний сайт - www.prinoth.com) - сталося це в 1962 році. Підприємство було спочатку створено тільки для виробництва снегоуплотняющіх машин. З тих пір і по сьогоднішній день Prinoth займає лідируючі позиції в своїй галузі і відбувається це з наступних причин:

У Prinoth найширший спектр ратраків: Husky, T4S, EVEREST Power, LEITWOLF, що розрізняються по потужності і за можливостями роботи зі спеціальним навісним обладнанням.

Всі машини Prinoth відповідають високому рівню безпеки як для людей, що працюють на ратраці, так і для людей поза машиною (автоматичний підйом і відключення фрези при русі назад, зупинка машини при спробі відкрити двері при русі). Дуже важлива особливість є у цих машин, розрахована на використання на трасах з відсутньою системою штучного засніження: глибина фрезерування снігу в цих машинах відстежується і задається автоматично з кабіни, а не досвідченим шляхом, на думку оператора.

Всі машини Prinoth володіють ергономічними кабінами, дизайн яких був зроблений за допомогою відомого італійського агентства Pininfarina. Місце водія обладнано анатомічними сидінням Recaro. Крім того, у машин Prinoth Знижено вібронавантаженість на кабіну в порівнянні з машинами інших фірм за рахунок виносу двигуна за межі кабіни, що дозволяє розташувати центр тяжіння машини в середині її бази і забезпечити високу стійкість на схилі будь-якої складності.

Машини Prinoth - чемпіони по зручності обслуговування. У всіх у них - зручний підхід до основних вузлів машин, легкий монтаж і демонтаж вузлів і агрегатів при необхідності заміни.

У машин Prinoth самі низькі експлуатаційні витрати.

Витрати на технічне обслуговування і заводська вартість запасних частин нижче, ніж у інших компаній.

Ратраки Prinoth мають супер-гусениці.

Всі гусениці в стандартній комплектації поставляються комбінованими, зі сталевим посиленням і шипами для роботи на зледенілих ділянках схилу.

Тільки ратраки Prinoth мають в Росії спеціальну сервісну службу.

Є склад фірмових запчастин, і в разі виявлення несправностей у гарантійний і після гарантійний період співробітники служб виїжджають на об'єкт для їх усунення протягом 2-3 днів.

А тепер більш докладно про самі моделі ратраків Prinoth:

Машина Prinoth HUSKY з двигуном Mercedes-Benz (177 к.с.) Краще використання: для обслуговування лижних центрів, перевезення пасажирів, для роботи в літній сезон. Потужний двигун робить можливим швидке фрезерування сніжної поверхні з малими витратами потужності і палива. Гідравлічний привід двигуна гарантує найвищу надійність і робить можливим рух зі збільшеною швидкістю при прокладанні трас. Електромагнітна система "старт плюс" ратрака розчіплюється двигун і трансмісію і полегшує запуск двигуна при знижених температурах, що дуже важливо для безперебійної роботи в умовах російської Півночі. Оператору комфортно працювати на Husky в будь-яку погоду - кабіна оснащена потужною опалювальною системою. До речі, машини Husky працюють на Шпіцбергені і на полярних станціях в Антарктиді, доводячи свою надійність і пристосованість до суворих полярним умов. Машина управляється рульовим колесом, оснащена панеллю з органами управління, що потрібні для запуску двигуна, а також регулювання глибини обробки снігу фрезою і роботи лижепрокладчіков. Кабіна водія простора і прекрасно звукоізольовані. Застосування легких сплавів при виготовленні кабіни робить її гранично міцною, безпечною та легкою. Огляд ніщо не загороджує, робоча зона прекрасно висвітлюється чотирма галогеновими лампами з параболічними відбивачами. При роботі на трасах з ухилом безпеку водія гарантує ROPS - система захисту кабіни при перекиданні. Більш докладно про машину Husky - http://www.gorimpex.ru/husky/.

Модель Prinoth T4S добре зарекомендувала себе при роботі на будь-яких трасах по складності і протяжності, вона оснащена двигуном Scania (324 к.с.) і випускається також у версіях з тягової лебідкою і підйомником для обслуговування опор освітлення. Більш докладно про машину T4S - http://www.gorimpex.ru/t4s/.

Моделі Prinoth EVEREST Power (двигун Mercedes-Benz (430 к.с.) і Prinoth LEITWOLF (двигун MAN (435 к.с.) призначені, в основному, для роботи на великих і відповідальних змаганнях - Олімпіадах, чемпіонатах світу, етап Кубка світу , в умовах сильної негоди - рясного снігу, різкого відлиги, а також для роботи з обробки трас масових марафонських забігів.
Більш докладно про машину Prinoth EVEREST Power - http://www.gorimpex.ru/everest_power/.
Більш докладно про машину Prinoth Leitwolf - http://www.gorimpex.ru/leitwolf/

На думку більшості фахівців для повсякденного догляду за лижним стадіоном достатньо однієї-двох снегоуплотняющіх машин Husky. Для підготовки комплексів до масових змагань професійного рівня рекомендується використання як мінімум, двох ратраків - Husky і T4S. При цьому всі машини повинні мати спеціальне навісне обладнання, яке дозволяє готувати траси у відповідності з міжнародними вимогами.

Де вже в Росії використовуються ратраки Prinoth? Яка думка людей про них?

У вересні 2001 року відкрився біатлонний комплекс міжнародного класу в м. Уфі на березі річки Біла. Комплекс складається з стрільбища, лижероллерной траси, лижної траси та комфортабельного житлового комплексу. Саме тут проходив останній відбір російських спортсменів на Олімпіаду в Солт-Лейк-Сіті. Велику частину часу свого існування, а саме ось уже 4 роки, траса обробляється за допомогою ратрака HUSKY. Вибирати модель співробітникам комплексу не довелося - ратрак подарували, однак цей чудовий подарунок відмінно справляється з усією необхідною роботою по догляду за трасою.

Сергій Федулов, головний механік біатлонного комплексу, розповідає: "Біатлоністи дуже люблять тільки що оброблену трасу - ледь проїдеш кілька метрів на ратраці, як за тобою вже несеться натовп задоволених спортсменів - адже лижі відмінно ковзають, не потрібно докладати особливих зусиль!" На думку Сергія, освоювати ратрак нескладно - на першому ж "занятті" Сергій Федулов сам взявся за пульт управління і ... впевнено повів складну машину. Снегоуплотняющая машина Husky легко справляється і з рівнинами, і з невеликими спусками - така специфіка комплексу.

Спортивно-оздоровчий комплекс "Млинова" кілька старше Уфімського - він був заснований практично 8 років тому. Колись тут був млин (ще збереглися залишки греблі). Пізніше на горі "Млинова в 2-х км від міста Верхня Салда (Свердловська область) з ініціативи генерального директора Тетюхін Володимира Валентиновича (академік, 74 роки, захоплюється гірськими лижами) був побудований однойменний комплекс, нині належить об'єднаної корпорації" ВСМПО-Авісма ". Млинівська - універсальна зона відпочинку, що володіє сертифікованими трасами: лижероллерная (2 км); прогулянкова бігова траса (5 км), 3 гірськолижних спуску (найдовший 250 м). Млинова активно розвивається: до нового року відкриється власний сноуборд-парк, а до майбутнього літа - траса для гірських велосипедів. Готель невелика, розрахована на 40 осіб, однак планується розширення. Спочатку база "Млинова" планувалася як зона відпочинку і спортивний майданчик для співробітників "ВСМПО-Авісма". Тут, до речі, до цих пір регулярно проводяться змагання між цехами. В даний час СОК готується до більш серйозних змагань, таким як "Лижня Росії", змагання для людей з дефектами зору. У вихідні в СОК приїжджають сім'ї. Перш, коли не було ратрака, траси оброблялися "Бураном" з прикріпленими санками. Часу це займало дуже багато, дуже частими були випадки обмороження.

"Враження позитивні, ми давно мріяли про таку машину, - повідомив нам по телефону директор з соціальних та побутових питань" ВСМПО-Авісма "Віктор Васильович Самотніх, коли мова зайшла про ратраці HUSKY. - Нині ратрак знаходиться в стадії освоєння. Машина проста , все управління засноване на гідравліці, головне, щоб був підігрів. Оператори поки не звикли - тільки в одного переднього ножа - відвалу 12 положень, плюс "літакове" управління машини! Технічні фахівці "Gorimpex" (компанія - офіційний представник Prinoth в Росії і країнах СНД) протягом двох днів навчили операторів азам управління та забезпечили необхідною документацією. Машину ми купили на початку жовтня, через тиждень оператори вперше виїхали самостійно ".

Снегоуплотняющіе машини виробництва італійської фірми Prinoth довели свій професіоналізм на останніх Зимових Олімпійських іграх у Турині в 2006 році. Зрозуміло, що на таких змаганнях як Олімпіада, немає, і не може бути питань щодо якості підготовки трас - і, неважливо - яка погода стоїть в цей час: сніг, відлига, вітер, дощ ... організаторам необхідно провести Олімпіаду на найвищому рівні - і крапка! І ратраки Prinoth чудово впоралися зі своїм завданням: на біатлонних і лижних олімпійських трасах працювало 40 машин Prinoth + 23 постійних восококваліфіцірованних водія, відряджених самою фірмою. А тепер згадайте - яка погода була на олімпійських лижних трасах? Циклон, обрушився на місце проведення змагань, принісши з собою вітер і мокрий сніг. Погоду кидало з крайності в крайність: дощ, мороз 3-5 градусів, сухий сніг, висока вологість ... Негода стихло лише тоді, коли Олімпійські ігри наблизилися до свого завершення.

Іншого не дано.

Поиск

Календарь

«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архив записей

Рекомендуємо

Продається!
Земельна ділянка
47 соток




погода Плай ][ ГК Плай ][ отдых Плай ][ курорт Плайя ][ лыжи Плай ][ зимой Плай ][ горнолыжный Плай ][ комплекс Плай ][ Веб камера Плай ][ Подъемники Плай ][ Плай во Львове ] человек Плай ] фото и видео Плай ] трассы Плай ] выдержки Плай ] трансфер Плай ] сноуборд Плай [ ресторан Плай [ Как доехать Плай [ отеле Плай [ парковка Плай [ стоимость Плай [ цены Плай

Погода в Украине