ГК "Плай" ГК "Плай" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play"

ГК "Плай"
Львівська обл.
Сколівський район
с. Плав'є;
тел.: +38 (03251) 3-52-71
Vkarpatah@ukr.net
Служба довідки
Тел: +38 (03251) 35-162
Бухгалтерія
Тел/факс:
+38 (03251) 35-161,
+38 (03251) 35-270
СПА-Центр «Шафран»
Тел/факс:
 +38 (03251) 35-163
Готель «Плай»
Тел/факс:
+38 (03251) 35-164
Готель
 «Плай» біля шосе
Тел/факс:
+38 (03251) 35-271
Координати:
48 ° 54'6''N, 23 ° 17'43''E

Погода в Украине

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 241

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



На карвах по горбах


Плай гірськолижний

На карвах по горбах

Зізнаюся, питання редактора «Лижного спорту» про те, що я думаю про використання нових карвінгових лиж на буграх, поставив мене в безвихідь. Будучи тренером з гірських лиж, а не з фрістайлу, я про це просто не замислювався. Єдине застосування горбів для нас полягало в насильницькому катанні по них молодих спортсменів. При цьому їх головним завданням завжди було просто встояти, спускаючись по схилу на максимально можливій швидкості. У техніку ми особливо не вдавалися. Загалом, фахівцем у цьому питанні техніки я себе не вважаю і вирішив звернутися до своїх колег з фрістайлу. Питання їх теж спантеличив, але деякі думки вони все-таки висловили. Цілком їх тут приводити не буду, але думаю, вони б розчарували багатьох любителів гірських лиж у Росії, де, як сказала Єлизавета Кожевникова, «катання по горбах - наш національний вид спорту». Замість цього наведу ще один вислів Єлизавети, яке, мабуть, підсумовує все сказане мною опитаними фахівцями з фрістайлу. А сказала вона таке: «Як це не дивно звучить, але спроби зобразити різаний поворот на горбистому схилі - самогубний». Виходить парадокс: основне призначення карвов - саме різаний поворот без прослизання. Проте в Росії ще дуже мало схилів добре запрасована і опрацьованих, і навпаки - ще дуже багато горбистих. Але як же використовувати лижі з сучасною геометрією при катанні на російських схилах, якщо всі «спроби самогубний»?

Що ж, значить «різати» повороти на буграх не рекомендує навіть відома чемпіонка і призерка двох Олімпіад з фрістайлу? Сам собою напрошується відповідь: карвінгові лижі для горбів не підходять зовсім, - для них, ймовірно, потрібні лижі, призначені спеціально для їзди по горбах. Розумію, що така відповідь любителів гірських лиж в Росії не задовольнить. Адже хочеться на своїх свіжокуплені «карвах» спочатку по гладенькою, свіжому схилу пролетіти, потім по горбах, потім знову по гладенькою, а там, дивись, і до другої половини дня вже і скрізь горби. Як же тут бути, адже в переважній більшості на курорт з собою люди везуть тільки одну пару лиж?

Цікаво, що подібна проблема не чужа в певній мірі і любителям лиж в Америці, де порівняно з Росією набагато більше місць для катання і різноманітнішою схили. Останнім часом на сторінках американських журналів «SKI» і «Skiing» з'явилися статті, що описують «нові» методи їзди по горбах на карвах. Все це, на мій погляд нагадує винахід велосипеда з овальними колесами, з приблизно таким же результатом.

Що ж все-таки може допомогти нашим любителям горбів і карвов? Не претендуючи на те, що дійсно знаю відповідь на поставлене запитання, спробую пролити все ж трохи світла на катання по горбах і використання при цьому карвов, базуючись на досвіді багаторічного катання.

Перш за все хочу розглянути чотири основних способи катання по горбах. Єлизавета Кожевникова у статті «Школа гірських лиж. Крок за кроком »(в № 16 журналу) призводить два. Моя градація принципово не відрізняється, а просто розділяє один з вказаних нею методів.
Їзда по лінії падіння схилу (води)
Цей спосіб застосовують усі спортсмени-могулісти. Назва говорить сама за себе. Суть його полягає в тому, що лижник спускається по горбистому схилу в основному в улоговинах між горбів, іноді проходячи їх по бічних скатах або по верхівках. Траєкторія спуску близька до траєкторії перебігу гірського потоку по схилу. При цьому вузько йдуть, плоско поставлені лижі знаходяться на лінії падіння схилу велику частину часу. Рух лиж поперек схилу та їх закантовка мінімальні, як і самі повороти. Неважко припустити, що швидкість при такому узвозі дуже висока. Регулюється вона в основному самими буграми, які гнуть носок лижі і тим самим уповільнюють рух лижника по трасі. Робота ніг при абсорбації («проковтуванні») горбів відбувається колосальна, з максимальною динамікою і амплітудою.

Розумію, що далеко не всі любителі можуть проїхати більше трьох, в кращому випадку - п'яти горбів в такому стилі. Проте, хочу зауважити, що ті, хто можуть або, принаймні, намагаються серйозно оволодіти цим способом, навряд чи будуть мати перевагу на карвах. Навіть навпаки, карви швидше тільки заважатимуть. Чому?

По-перше, тому що вони «не люблять» йти плоско, особливо на швидкості і будуть чіплятися кантами і смикати лижника на всі боки.

По-друге, карви набагато жорсткіше в шкарпетках і п'ятах, тобто будуть зариватися в бугор шкарпетками і вистрілювати з п'ят при найменшій втраті рівноваги. Єдиним їх перевагою може бути невелика довжина, і як наслідок - найкраща маневреність, але це жодною мірою не компенсує зазначених недоліків. До того ж довжина спеціальних лиж для фрістайлу теж зменшилася за останні кілька років.

Висновок: для професіоналів і тих любителів, які хочуть кататися по лінії падіння води, краще всього брати спеціальні лижі для фрістайлу або м'які, слаломні лижі класичного профілю.
Розвантаження згинанням і поворот на вершині горба
Дуже надійний і перевірений роками спосіб. Полягає він у тому, що лижник в'їжджає на бугор під кутом до лінії падіння схилу (більшим чи меншим - залежно від крутизни схилу). При цьому він плавно згинає ноги і робить укол палицею. До моменту досягнення вершини горба розвантаження за рахунок присідання, лижі повертаються впоперек або під кутом до лінії падіння схилу. Поворот лиж залежить знову ж від крутизни схилу і бажаної швидкості спуску. Далі ноги поступово розгинаються, повернені і злегка закантовані лижі «прасують» задню сторону бугра, в'їжджають в улоговину і раскантовиваются, потім знову в'їжджають під кутом на наступний бугор. При такому способі проходження бугрів карви не тільки не заважають лижникам, але можуть мати і переваги в порівнянні зі своїми «класичними» побратимами. Перш за все, зменшена довжина карвов дозволяють їм набагато легше і впевненіше повертати, а збільшений бічний виріз робить зісковзування з вершини горба більш плавним і контрольованим

Поиск

Календарь

«  Август 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архив записей

Рекомендуємо

Продається!
Земельна ділянка
47 соток




погода Плай ][ ГК Плай ][ отдых Плай ][ курорт Плайя ][ лыжи Плай ][ зимой Плай ][ горнолыжный Плай ][ комплекс Плай ][ Веб камера Плай ][ Подъемники Плай ][ Плай во Львове ] человек Плай ] фото и видео Плай ] трассы Плай ] выдержки Плай ] трансфер Плай ] сноуборд Плай [ ресторан Плай [ Как доехать Плай [ отеле Плай [ парковка Плай [ стоимость Плай [ цены Плай

Погода в Украине