ГК "Плай" ГК "Плай" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play" ski "Play"

ГК "Плай"
Львівська обл.
Сколівський район
с. Плав'є;
тел.: +38 (03251) 3-52-71
Vkarpatah@ukr.net
Служба довідки
Тел: +38 (03251) 35-162
Бухгалтерія
Тел/факс:
+38 (03251) 35-161,
+38 (03251) 35-270
СПА-Центр «Шафран»
Тел/факс:
 +38 (03251) 35-163
Готель «Плай»
Тел/факс:
+38 (03251) 35-164
Готель
 «Плай» біля шосе
Тел/факс:
+38 (03251) 35-271
Координати:
48 ° 54'6''N, 23 ° 17'43''E

Погода в Украине

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 241

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Серед дерев


Плай гірськолижний

Серед дерев

Уривок з книги Марка елінгів "The all-mountain skier"

Деякі експерти отримують найбільше задоволення і збудження від певного типу сніжного покриву. Інші тяжіють до певного типу схилів, на яких можна кинути виклик горах. Але є окрема група лижників, які відрізняються просто культовим ставленням до улюбленого місця катання з характерним особливим снігом і типом схилу: вони віддають перевагу катання між деревами.

Лижники або обожнюють вкриті деревами схили, або панічно бояться їх. Ця складна для катання ситуація може винагородити вас недоторканими маршрутами по диким і чарівним місцям, але може і налякати до смерті. Єдиний спосіб стати послідовником цього вчення без ризику отримати серйозну травму на кожному третьому повороті - вчитися катання між деревами і набути досвіду такого катання. Це доступно будь-якому лижникові, що досягла певного рівня майстерності. Але перш ніж перейти до розповіді про те, як кататися між дерев, наведу кілька неписаних правил, які важливо знати.

Правило № 1 - кататися серед дерев треба тільки з напарником. Ми всі знаємо причини, через які це правило порушується: це всього лише короткий спуск; дерева будуть тільки довкола схилу; мої приятелі десь далеко, а я відчуваю себе відмінно. Жодна з цих відмовок для катання поодинці не стане виправданням, якщо ви вдарилася об гілку дерева, втратите свідомість і загинете в снігу від задухи, або вночі - від переохолодження. Катання з напарником означає, що ви отримаєте допомогу негайно або, в крайньому випадку, буде хтось, хто зможе повідомити рятувальникам, біля якого дерева вас бачили в останній раз.

Правило № 2 - треба слідкувати за своєю групою. Чи робите ви зупинки, щоб перегрупуватися, або обмінюєтеся сигналами, ви повинні точно знати, де знаходяться ваші друзі. Зазвичай на будь-якому узвозі серед дерев є відповідні місця для зупинки: точка, де група змінює основний напрямок спуску, плоскі майданчики, перед кам'яною грядою або іншим перешкодою, яка може розділити групу. Якщо можливо, виберіть для збору загальновідоме місце. Непоганою ідеєю може бути свисток або гудок, відповідь на який означає: "Все в порядку!". Спуск не доставить вам жодного задоволення, якщо, закінчивши спуск його, ви не будете впевнені, чи знаходиться ваш напарник десь вище, під вами, або зіткнувся з проблемами десь ще. Це незнання - не чиясь помилка, а саме ваша.

Правило № 3 - чітко знати, куди ви збираєтеся, і де будете зустрічатися. Є простий загальний принцип. Якщо ви не знаєте, де закінчується спуск між дерев, вам там не місце. Більшість випадків пропажі лижників поза трасами стали наслідком того, що людина не знав точно, куди прямує. Хтось із групи повинен знати район катання, і витратити час на орієнтацію інших, вказуючи їм маршрут, основні орієнтири і місця зупинок. У вас повинно бути узгоджене місце зустрічі після спуску, відоме всій групі, і продуманий план на той випадок, якщо не всі повернуться до призначеного часу. Досить просто фрази типу: "Якщо тебе не буде на лавці, я чекаю десять хвилин. Потім я спускаюся ще раз по тому ж маршруту. І ще я залишу на дошці записку для тебе." Хоча це й звучить екстремально, але ви повинні знати, де зустрічаєтеся в кінці кожного дня катання, якщо групі доведеться розділитися - принаймні, ви точно будете знати, коли пора залучати рятувальників до пошуків.

Правило № 4 - захисні окуляри. Одягніть їх. Навіть у сонцезахисних окулярах ви можете залишитися без ока, натрапивши на гілку дерева.

Правило № 5 - заключний спуск дня не повинен виконуватися серед дерев. Деяким це може здатися надмірним, але в більшості регіонів таке правило вписано в офіційний звід, і я вважаю його корисним. Більшість травм отримують в кінці дня, коли лижник втомився і вже починає кілька темніти. Якщо щось станеться на узвозі між деревами, краще б мати в запасі час для повторення спуску, і час на виклик рятувальників, поки вони не закінчили свій робочий день. Небагато рятувальники будуть задоволені пошуками зниклого лижника в темряві серед дерев.
ІДЕАЛ

Катання серед дерев створює, мабуть, найбільш мінливу ситуацію серед усіх складних ситуацій на схилах. Не тільки схил може змінюватися від майже плоского до дуже крутого обриву, а й стан снігу варіюється від легкого пухляк до важкого місива або великої каші. Завдяки відкидаємо деревами тіні стан снігу під ними може змінюватися в кожному повороті в міру перетин лижами освітлених або затінених ділянок схилу. Сніг також осідає на деревах, поступово тане після снігопаду, а потім падає вниз і стає льодом. Додайте до всього цього самі дерева: вони не переміщаються, якщо ви вріжетеся в одне з них, і вони зовсім не м'які.

В ідеалі катання між деревами вимагає володіння всіма описаними раніше прийомами для складних ситуацій, і вміння застосовувати їх залежно від стану снігу і обстановки. Причому зробити це треба, не розмазавши себе по дереву.

Вірите чи ні, але це приносить море задоволення. Якщо ви здатні виконати все, що описано вище, ви зможете насолодитися, можливо, останнім або кращим ділянкою цілинного снігу на горі, відійти убік від крижаних заструги, кататися по лісу тим способом, яким задумали, і чудово проводити час. Половину задоволення при цьому становить вибір шляху між деревами. У міру набуття досвіду ви зможете знаходити все більш довгі, безперервні відрізки шляху між гілок.


Катання серед дерев може бути настільки технічним або настільки пухким, наскільки ви захочете
Катання серед дерев може бути настільки технічним або настільки пухким, наскільки ви захочете. Може бути, ваш шлях пройде через близько розташовані дерева на крутому схилі, а може бути - через відкриті галявини серед рідкого лісу. Ідеал полягає в тому, що тут немає ідеалу, це типовий фристайл. Майстерний "деревний" лижник може заїхати куди хоче, на тій швидкості, яка йому буде необхідна, і отримати при цьому задоволення від катання.
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, заважає отримати задоволення від катання ПО ЛІСІ

Головна вимога до катання серед дерев - контроль над собою і над лижами. Якщо ви не відчуваєте комфорту, виконуючи повороти там і коли потрібно, при різних станах снігу, вам нема чого робити серед дерев. Лижник, не здатний уникати перешкод, контролювати швидкість, аж до повної зупинки, повинен спочатку попрацювати над навичками, розглянутими раніше в цій книзі.

Однак є багато лижників, які мають достатній технічний арсенал, але бояться спробувати. Ця проблема як психологічна, так і тактична. Більшість лижників, які не отримують задоволення від зарослих лісом схилів, не здатні бачити ліс за деревами. Такий лижник настільки зайнятий можливістю зіткнутися з сусіднім деревом, що не бачить відкритий простір навколо нього (і навколо всіх інших дерев). Очевидно, що зайняте деревами простір набагато менше, ніж вільний простір навколо них. Навколо дерев достатньо місця, щоб проїхати. Але кожен лижник знає, що варто втратити керування, як йому не важко "знайти" одне з дерев і врізатися в нього.

Саме час стати трохи дурніший. Якщо ви не в змозі подумати над тим, як ви вріжетеся в дерево, ви не будете так хвилюватися - і станете їздити по лісі як експерт. Але лижники звичайно занадто інтелігентні. Тому їм слід вивчити способи боротьби з раціональним страхом перед втратою управління і можливим зіткненням. Цей страх досить просто подолати, якщо освоїти деякі тактичні прийоми успішної навігації серед дерев.

Саме час стати трохи дурніші

Самі по собі дерева обмежують місце і способи виконання поворотів. Цей фактор не уявний. Катання між деревами аналогічно катання по горбах або по трасі, причому між дерев свобода вибору звичайно трохи більше. Ви все ще можете їхати куди захочете, і ви просто не можете повертати там, де стоїть дерево. Цього обмеження може бути цілком достатньо для виявлення недоліків вашого стилю катання, особливо якщо ви належите до того типу, який віддає перевагу тільки короткі або тільки довгі повороти. Але ця хвороба виліковується досить легко. Читайте далі.
УСУНЕННЯ ПРОБЛЕМ "ЛІСОВОГО" лижників

Перш ніж почати різати дуги, ви повинні навчитися вибирати маршрут між дерев. Замість того, щоб зосереджувати увагу на перешкодах - самих деревах, слід звертати увагу на вільний простір навколо дерева і сусідніх дерев, де ви можете проїхати. Для читача книги білий простір так само важливо, як текст - воно дає можливість оці відпочити. Те ж саме вірно для катання по лісі. Вільний простір між деревами дає вам шанс знайти шлях крізь зарості, об'єднуючи разом розрізнені галявини.

Зазвичай в лісі спостерігаються місця з близько стоять деревами, і місця розріджені. У міру спуску серед дерев перед вами відкривається поляна. Звичайно, ви прагнете до цієї поляни - це те місце, де ви знайдете сніг і зможете дозволити лижам везти вас. Але дуже скоро поляна закінчується, і дерева знову опиняються близько один до одного. Дуже важливо знайти найбільш вдалий шлях для виходу з галявини. Не дивіться на дерева на краю галявини, спробуйте зазирнути трохи далі, на віддалені від вас дерева, в тому числі по сторонах, шукаючи те місце, де найбільше снігу. Там, де ви бачите сніг, ви будете мати більше місця для поворотів, і саме туди слід прагнути. Маючи на увазі кінцевий пункт призначення, ви зможете вибрати конкретний прохід між деревами, який і приведе вас до мети.

Суть зосередження уваги на відкритому просторі при виборі маршруту полягає в тому, що ви зазвичай маєте справу з цілиною, або чимось на зразок неї. Цілина вимагає підтримки певної мінімальної швидкості, що забезпечує плавучість в глибокому снігу, але швидкість і дерева не завжди добре поєднуються один з одним. Якщо ви рухаєтеся на швидкості, достатньої для ефективного виконання поворотів в цілині, тимчасові рамки для прийняття рішення різко скорочуються. Якщо ви гасіть швидкість до рівня нижче мінімальної, необхідної для гліссірованія, знижується ваша здатність виконувати передбачувані повороти. Обидва варіанти не ідеальні для катання серед дерев. Експерти лісового катання здатні рухатися між дерев досить швидко саме завдяки тому, що вибирають маршрут з такою ж швидкістю, як ви читаєте ці слова. Навчання такого "швидкісного читання" вимагає часу.

Корисним прийомом у лісі може бути траверс безпеки. Якщо ви не знайшли виходу з галявини, замість повної зупинки можна виконати майже горизонтальний траверс наліво або направо. Це дозволить підтримувати достатню для спливання в цілині швидкість, не упустити хороший момент для повороту, і не вимагає виконання одного повороту за іншим. На траверсі ви можете озирнутися в пошуках просвітів між деревами. Зазвичай це завершується простим вибором проміжку праворуч або ліворуч від дерева, яке стоїть прямо перед вами. Коли нижче виявиться поляна, поверніть до лінії схилу і продовжуйте спуск в звичайному режимі пошуку відкритих ділянок. Зазвичай пошук нового напряму не займає багато часу, так що ви не сильно втратите висоту, траверсуючи наліво і направо. Якщо потрібно залишатися в рамках вертикального коридору і не відхилятися від обумовленого місця зустрічі, чергуйте напрями траверсів.

Бувають випадки, коли навіть експерту не вистачає місця для чергового повороту. Іноді можна виконати траверс наліво або направо і знайти новий напрямок. Буває, що навіть для цього немає часу, і лижник повинен просто швидко зупинитися. Часом єдиним способом запобігти "поїдання кори" може стати лише екстрена хокейна зупинка. Її виконання потребує наявності деяких навичок.

Прийом виконується шляхом звільнення обох лиж і витягування їх вгору перед собою, щоб повністю розвантажити лижі і звільнити їх від снігу. Як тільки ви звільнили лижі, поверніть його поперек лінії схилу. Розгорнувши, опустіть лижі знову на сніг, і одночасно агресивно сідайте назад в напрямку схилу. Через глибокого снігу при такій зупинці є шанс "перевернутися через кермо". Опускання таза глибоко вниз і всередину повороту запобігає цьому; краще приземлитися на п'яту точку, ніж гальмувати об дерево своєю головою.

Крім тактики вибору напрямку між деревами дуже часто буває корисна здатність варіювати форму і радіус повороту. Місця для повороту можуть бути неоднаково зручні, іноді доведеться дозволити лижам проскочити прямо невдалі ділянки снігу, щоб пізніше виконати поворот на м'якому і відкритому місці. На пряме неминучий деякий набір швидкості, до якого ви повинні бути готові. Гальмувати доведеться шляхом виконання закруглених і закінчених поворотів. Одночасно шукайте очима наступну ділянку хорошого снігу - він стане вам у пригоді для чергового повороту.
Прокладаючи шлях СЕРЕД ДЕРЕВ


    Ключ до успіху - відчувати повільно, але рухатися швидко
    Постарайтеся відчути, що ви рухаєтеся як в уповільненому кіно щодо розсіченій дерев. Поспішні руху серед дерев призводять до квапливим поворотів і помилок. Через особливості снігу в лісі ви повинні виконувати передбачувані плавні рухи, щоб пристосуватися до цілині або кірці. Ключ до успіху - відчувати повільно, але рухатися швидко.
    Можете уявити собі, що ви пілот бомбардувальника Б-52, на бриючому польоті серед дерев. Ваші повороти - це бомби, які ви скидаєте. Намагайтеся чітко визначитися в кожному повороті, направляючи лижі на вашу чергову ціль. Під час спуску ви заздалегідь ідентифікуєте чергові одну - дві мети. Добре допомагають у цьому випадку звукові ефекти.
    Ви можете відчувати себе як дика тварина, переслідуване хижаком, або як божевільний горила-найманець у джунглях. Ви несете між деревами, гілки хльостають вам по обличчю, на-пле-ва-а-а-ть ... Це відчуття добре передає успішний досвід спуску серед дерев.

КОЛИ ви катаєтеся по ЛІСІ ЯК ЕКСПЕРТ

    Ключ до катання по лісі - здатність вибирати маршрут в джунглях. Ви повинні бачити шматки снігу нижче по схилу, а не одну суцільну непрохідну стіну з дерев. Звертайте увагу на тонкі гілки, крізь які можна проскочити, гнучкий чагарник, який можна перестрибнути, і вузькі проходи в заростях. Задоволення від такого катання полягає в тому, щоб діяти творчо, в першу чергу маючи на увазі безпеку.
    Експерти з лісового катання здатні бачити на кілька ходів вперед і вниз вздовж планованого маршруту. Для себе я зауважив, що дивлюся на два повороти вперед, вивчаючи ділянку снігу, по якому збираюся проїхати. Проте не рекомендується занадто далеко заглядати вперед, як і дивитися тільки вперед, не оцінюючи одночасно близькість до сусідніх деревах. Найближчі дерева можуть протягнути свої гілки і отшлепать вас, якщо ви забудете про них.
    Завжди шукайте маршрути для виходу з полян з усіх сторін. Ви повинні бути здатні оцінити вузькість проходу праворуч, та вибрати лівий варіант. Потрібно бачити ліс широко в сторони, але вибирати один маршрут крізь нього. Намагайтеся уникати "тунельного" погляду.

ВПРАВИ

Нижче перераховані деякі вправи, які допоможуть підготуватися до вилазку в ліс.
Старт з траверса

Оскільки більшість лижників зіткнеться під деревами з цілиною, не забудьте попередньо придбати надійні навички цілинного катання. Наприклад, кращий спосіб початку спуску по цілині - невеликий прямий ділянку, яка дозволяє набрати швидкість для гліссірованія. Серед дерев цю ділянку повинен бути траверсом, на якому ви одночасно обираєте напрямок для спуску між деревами. Ви не можете форсувати повороти на цілині, особливо серед дерев. Тому підтримуйте хорошу швидкість - вона забезпечити плавучість, але рухайтеся плавно.
Гірлянди

Ця вправа - приготування до старту з траверса. Почніть з траверса, а потім, коли виберете місце, спускайтеся вздовж лінії схилу. Залишайтеся на лінії схилу секунду або дві, не закінчуючи поворот, а потім поверніться до попереднього напрямку руху. Продовжуйте виконувати полуповороти, чергуючи їх з ділянками траверса. Розверніться в інший бік і повторіть те ж саме вправу.
Лісовий слалом

При пошуку маршруту зосередьтеся на поворотах навколо дерев, як ніби вони є прапорцями на трасі слалому або слалому-гіганта. Почніть з лівого повороту, а потім почекайте з правим до тих пір, поки не зможете виконати його навколо дерева. Постарайтеся виконувати вправу, використовуючи траверси як можна рідше.
Катання за лідером

Кращий спосіб навчитися вибору маршруту у експерта - піти за експертом. Знайдіть експерта з катання серед дерев, і попросіться слідувати за ним. Можливо, він спростить свій маршрут заради вас. Намагайтеся повторювати його повороти, не зосереджуючись лише на його сліди.
Типові помилки катання між дерев


Поиск

Календарь

«  Август 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архив записей

Рекомендуємо

Продається!
Земельна ділянка
47 соток




погода Плай ][ ГК Плай ][ отдых Плай ][ курорт Плайя ][ лыжи Плай ][ зимой Плай ][ горнолыжный Плай ][ комплекс Плай ][ Веб камера Плай ][ Подъемники Плай ][ Плай во Львове ] человек Плай ] фото и видео Плай ] трассы Плай ] выдержки Плай ] трансфер Плай ] сноуборд Плай [ ресторан Плай [ Как доехать Плай [ отеле Плай [ парковка Плай [ стоимость Плай [ цены Плай

Погода в Украине